miercuri, mai 28, 2008

Eu vs capusa sau ce inseamna o relatie de scurta durata

Nicolae Grigorescu - "Taranca in iarba" . Care erau sansele ca taranca sa fie muscata de capusa? Nu stim . Cert e ca eu m-am intins pe iarba verde departe de casa si m-am imprietenit fara sa vreau prea mult cu o capusa. Am ajuns pana in punctul in care a inceput sa-mi suga sangele. Atunci m-am hotarat sa pun capat acestei relatii. Nu aveam aceleasi gusturi. Dar cum sa-i spun?


Dupa nenumarate incercari de despartire pe cale amiabila , am recurs la o metoda mai putin ortodoxa. Presingul psihic pe care il exercita asupra mea m-a dus in culmea disperarii si m-a determinat sa o pun fata in fata cu un procedeu deloc sentimental: smulgerea din mine cu o penseta si aruncarea ei in wc .

O sa treaca ceva vreme pana o sa imi revin . Inca ma mai gandesc la ea.

Sfaturi utile gasesti aici:
http://www.info-ghid.com/muscaturile-de-capuse-sfaturi-de-prevenire-pentru-urmatoarea-dumneavoastra-calatorie-in-mijlocul-naturii-s.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu