joi, mai 08, 2008

Model de luna de miere

Masina pe care am condus-o foarte mult timp, cumparata in perioada in care mi-am tomnit un permis de conducere, a fost Trabant 601 S
( S clar ca inseamna modelul sport), desi am invatat sa conduc pe Mercedes, devenind dupa nunta masina de familie ( Trabantul)

Ca orice "proaspat casatoriti" ne-am hotarat sa traznim un tur de pitoreasca Romanie. De ce sa merem ce stiu pe unde , printre nu stiu ce straini, cand avem aici, atat de aproape tot ceea ce ne dorim, ce-i drept fara servicii si conditii. Trist.

Sa nu uitam pe unde am trecut, ne-am hotarat sa scriem cu markerul din dotarea din fabrica a Trabantului, pe singura usa din dreapta, toate locatiile si data in care am trecut pe acolo. Ca poza pilot in incursiunea pe care o fac in acest post, desi risc sa divulg anumite locatii o atasez pe asta:




Prima sfortare pt Trabi a fost pasul Tihuta, Castelul Dracula . Am ramas doar cu niste urme de dinti cu sange de vampir insetat.
*Test passed





Deoarece mijloacele de ghidare via satelit erau inexistente am dat-o pe reconfigurarea traseului in modul manual.




Ca sa ne putem calcula timpul , sa nu ne prinda noaptea din cauza ca trebuia sa aprind farurile si atunci nu mai functiona geanta frigorifica in care tineam salam, branza, legume , care erau la limita din dreapta a termenului de valabilitate, am stabilit prin vot anonim impreuna cu Anca , sotia mea, ca viteza de croaziera sa fie de 63 km/h , asta cand 76 km/h este viteza maxima in blana. Glumesc. Merge si cu 78 km/h.


Un popas la o slanina cu ceapa. Pitorescul se confunda usor cu pivotantul peisajului romanesc.



Horrorul zonei lacului Sf Ana se imbina perfect cu norul de fum degajat de Trabi.


Urma locul de care mi-a fost cel mai frica sa-l trec cu Trabantu': maretul Transfagarasan.
*Test passed


















































Asta cu viteza redusa chiar ca nu m-a emotionat deloc. Si cand te gandesti ca mi s-au propus schimburi serioase.


Ce ma faceam acum cu un Ferrari? Nu apucam sa vad nimic din tara asta frumoasa. asa , cu Trabi... 25 cai putere avea ... in '88 .

Numa ca ne-am trezit pe bac. Daca ne-o trebuit Tulcea , asa-i !

Rezervatia biosferei, Delta Dunarii .
Astia nu m-or mai lasat cu Trabi, am fost dusi cu o barca pana unde isi luau pranzul pelicanii.


....am ajuns si pe plaja insorita.





























Eram constient ca toate lucrurile au un sfarsit.
















Nu va speriati, nu e al nostru. Am ajuns acasa teferi si fara probleme.

Am scurtat-o off-road peste niste dealuri.

Am ajuns si in capatul celalalt: Portile de Fier , Baile Herculane.








































Castelul Huniazilor.



Ne-am intors acasa cu gandul ca pe singura usa din stanga o sa scriem candva , cu acelasi marker obosit, Turul Europei .

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu