miercuri, iunie 04, 2008

Ce vremuri...

Uite ce a gasit Lili ( domnisoara mea de onoare ) pe iutub.


O amintire amuzanta , de care am si uitat.

Cu aceasta ocazie mi-am adus aminte cu mare placere si de cea mai frumoasa aniversare a zilei mele de nastere. De fiecare data cand aud, citesc sau vine vorba de Anamaria Georgescu imi amintesc ce am trait eu acolo, la Oradea , chiar de ziua mea. Pana in momentul de fata nu mi s-a mai intamplat ceva asa de emotionant . Multumesc Ani!

Eram la acel concert, cantam, traiam emotiile pieselor in felul in care numai Ana stia sa le provoace si deodata, totul s-a oprit, luminile s-au stins ... liniste.

Ana i-a motivat pe toti cei aproximativ 3127 de oameni care se aflau in fata scenei sa-mi cante "la multi ani" si intre timp pe scena aparea un tort din care tasneau artificii ... nu mai stiu ce s-a intamplat ca in momentul acela erau prea mari emotiile si mi s-a taiat filmul.

Ce vremuri...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu