marți, iunie 03, 2008

Cuvant care incepe cu sunetul "j"

In aproape 10 ani de invatamant ( in 1 septembrie 1999 am inceput sa profesez ca invatator in localitatea Muntele Rece , jud. Cluj - acolo da oameni de treaba ) am invatat foarte multe lucruri faine de la copii, colegi, parinti si de la toti cei cu care am colaborat.

( Meserie frumoasa, prost platita. Intr-un sistem de culoare maro si urat mirositor, la fel si invatamantul care se vrea a forma valori. Am vazut cum unul cate unul, aproape toti colegii mei de liceu au abandonat aceasta meserie. Oare de ce?

In fine, nu se gandeste la acest aspect nimeni din cei care ar putea face ceva. )

O amintire foarte faina : il intreb pe un elev daca stie sa-mi spuna un cuvant care incepe cu sunetul "j" ( ca asta am vrut de fapt sa scriu ) si imi raspunde foarte sincer:

jitzal = vitzel ( copilu' vacii )

Cine stie un cuvant care incepe cu sunetul "h"?

Raspuns pe masura:

hespe = viespe

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu