miercuri, iulie 23, 2008

Concert Metallica




Azi dimineata am fost in gara sa-l astept pe un foarte bun prieten care a venit tocmai din Timisoara pt concertul Metallica.

Am ajuns chiar la ora la care sosea trenul cu rockeri din Ardeal. Ce senzatie!

De cand m-am mutat la Bucuresti nu prea am mai vazut rockeri, sau cel putin nu multi la un loc pe strada. De aceea azi, in gara , cand am vazut un culoar intreg de oameni imbracati in negru, plete, geci de piele, mi-am adus aminte de prima mea caseta audio, cumparata de parintii mei: coincidenta face ca era chiar Metallica - Kill'em All. Eram in clasa a IV -a. De la caseta aia a inceput totul. Daca nu aparea acea caseta , poate in ziua de azi nu cantam la chitara.

Era perioada cand imi fircaleam pe blugii taiati logourile Kreator, Metallica, Slayer.

Ce vremuri faine.

Rock!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu