vineri, iulie 11, 2008

Toti suntem diferiti! Eu, nu.

NEOUREAUX . De unde pana unde?

Asa vedeam eu ca s-ar scrie NEURO in franceza. ne(ou)r(eaux)
"ou" se pronunta "u", "eaux" se pronunta "o". ex. les oiseaux (lezoazo)
Asta se intampla acum 10 ani.

Scurt istoric: initial ma gandeam sa fie neooro, cei 2 "oo" care se pronuntau "u"
, dar nu mi-a placut cum arata. Apoi am incercat neaureaux, dar "au" se pronunta tot "o", desi eu credeam la vremea respectiva ca e "u". ex. Charles de Gaulle,
De ce in franceza? Clar ca nu stiu raspunsul.

Ce este si mai interesant e ca am dat o cautare google la "neoureaux" si ce sa vezi?

In toata lumea asta nu mai exista nici un link , dar nici un link , care sa faca referire la altceva decat la mine (blog, articole, poze, video, taguri).

O sa beau un magneziu efervescent pt asta.

Si uite cum dintr-un joc de cuvinte a iesit ceva la care nimeni nu s-a mai gandit.
Asta imi amunteste de "oul lui columb".

Dupa ce s-a intors din expeditie, Cristofor Columb a fost criticat si atacat, cum ca oricine , daca mergea in directia aceea , descoperea ce a descoperit el. Simtindu-se provocat, le-a pus o intrebare celor prezenti. Care dintre voi reuseste sa faca oul acesta sa stea " in picioare" pe masa ? Dupa cateva momente de asteptari, raspunsul a incetat sa mai apara. Atunci Columb a luat oul , la trantit de masa, s-a spart si a ramas in pozitie verticala pe masa.

Eu tot nu inteleg de unde avea oul la el.



...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu