miercuri, septembrie 17, 2008

Povesti

Mi-am adus aminte de o poezie pe care am auzit-o la un copil de 4 ani:

"Ploua, ploua, duhanu' creste,
Tat mucosu' duhaneste!"

In rest, pe pachetele de tigari poze din ce in ce mai scarboase.
Am intalnit batrani la 80 de ani care inca mai fumeaza si care iti povestesc cum fumeaza de la 20 de ani cate un Carpati fara pe zi.

Am cunoscut deasemenea si oameni care nu au fumat niciodata si au murit la varste neasteptate.

Se spune ca daca pui o bucata de carne intr-un pahar cu Cola, dimineata nu mai e carnea acolo, se dizolva. Eu cred ca daca lasi aceeasi bucata de carne intr-acelasi pahar, dar nu cu Cola, ci cu acid gastric uman , se intampla acelasi lucru.

Excesul de sare, zahar, piper, grasimi, dauneaza sanatatii.
Tutunul dauneaza grav alcoolului si invers.

Unii cred in Dumnezeu, altii cred ca Satana a gasit solutia: sa-i faca pe oameni sa se intrebe daca exista Dumnezeu, eu cred ca o sa termin aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu