marți, octombrie 21, 2008

Comunicarea intr-un sistem de cacao

Nu numai Banca Transilvania este de cacao in comunicarea intre filialele din tara, astazi am luat o factura RDS/RCS, am luat nr de telefon informatii din antetul facturii si am sunat sa aflu daca sunt achitate facturile pt ultimele 2 luni. Ce sa vezi? Nu iti spune nimeni, pt ca nu furnizeaza astfel de informatii , decat titularului de contract. La sediul RDS, acolo unde platesti factura iti spun aceste informatii, ca ei au voie, ceilalti nu, sunt pedepsiti.
La acelasi nr de telefon, ca am vrut sa folosesc telefonul in aflarea solutiei, ca doar traim in secolul comunicarii, am sunat sa-mi dea un nr de telefon de la sediul RDS unde platesc eu factruri. Si?

Exact. Nu aveau numarul de telefon. Ei vand pachete de mijloace de comunicare, dar ei nu comunica intre ei.

S-au dovedit de cacao pana acum pt mine Banca Transilvania, Posta Romana si RDS/RCS. Imi imaginez ca multi romani au multe observatii de facut impotriva sistemului.
Bravo fratiuci!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu