sâmbătă, octombrie 25, 2008

Renault

Eu conduc un Renault, imi place foarte mult masina si sunt pasionat de aceasta marca. Azi am descoperit insa ca a fi fan Renault, inseamna mult mai mult. Am descoperit azi un site tribut marcii Renault. Incredibil cate a adunat renaultologul acesta in acest site si cate poti afla daca tot dai "next" in partea de jos a paginii. Iti trebuie timp, rabdare si pasiune pentru Renault.

Recunosc faptul ca fratele meu, Canibalu', mi-a insuflat aceasta pasiune pt Renault, in general pt modelele sport si pt aportul considerabil adus de Renault in istoria automobilismului.

Pilotul care a participat la curse exclusiv pe automobile Renault este Jean Ragnotti. Dupa ce-l vezi cum conduce Renoul, iti dai seama ca omul asta ar conduce la fel orice alta masina.

Dar noi sa conducem cu atentie pe sosele ca vedem cate se intampla din cauza vitezei si a soferilor neatenti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu