sâmbătă, noiembrie 15, 2008

Curiozitati

Vaslind prin valtorile netului mi s-a blocat navigatia la minunile lumii. Am baut un ceai granulat facut cu apa minerala, ca sa citesc apoi pe acelasi sait despre mit si realitate .
O felie de paine unsa cu icre si crema de ciocolata pe aceeasi felie de paine, nerecomandata sinucigasilor, deoarece nu le asigura sfarsitul. Apropo de sinucigasi, eram prin Unirii, azi si am vazut sus pe blocuri, atras fiind de reclama cu Coca-Cola de pe una dintre cladiri, un aurolac ce sorbea dintr-o punga ceva. Vroia sa se arunce.
In plan terestru, 2-3 masini de pompieri incercau ori sa-l prinda in caz ca sare, ori sa-l convinga ca viata e frumoasa, in caz ca piper.
Eu cred ca daca intentiona sa se sinucida, se arunca inainte sa apuce cineva sa anunte ca este un nebun pe bloc.
M-am intors acasa si am tomnit rasol de porc cu cartofi gratinati, cu rondele de ceapa rosie si branza telemea.
Aud la radio chiar acum ca basistul trupei Deftones, Chi Cheng este in coma, in urma unui accident de masina. Trist. Am intrat si pe blogul trupei Deftones si colegii si fanii ii sunt aproape si spera sa se faca bine. In timp ce am vizitat blogul si siteul trupei, am si ascultat la City FM 3 piese Deftones.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu