luni, decembrie 08, 2008

Astronomie

M-am intalnit zilele trecute, imi permit sa zic asa, ca asta inseamna ca pot fi 1735 de zile de atunci, ca tot trecute sunt, cu un fost coleg de liceu. Pana aici nimic special, dar am aflat ca are o firma care se numeste "Skywatcher" si ca se ocupa cu astronomia, adica: refractoare acromate, refractoare newtoniene, Maksutov-Cassegrain, monturi, filtre etc. Exemplele ar putea continua , ca imi sunt foarte la indemana, dar am vazut cum s-a prezentat Pamela Anderson la o expozitie de arta si am zis ca nu are rost. Doar in chiloti, un tricou si un fes in cap. Ce atata stres?
Eu mi-am zis atunci ca: "fain", ca in domeniul asta cam atat am gasit eu de bun simt ca pot sa zic. Ma refer la astronomie.
Sunt foarte putine persoane care chiar stiu sa faca asta si de aceea nu pot sa zic decat din nou: "fain".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu