duminică, decembrie 07, 2008

Mos Niculaie

Cu o seara inainte am petrecut la Sinziana acasa, ne-am obosit mancand ludau copt, sucuri, prajituri, cozonaci etc.
Ne-am trezit azi dimineata si am tot cautat cadouri, pe care inca nu le-am gasit.
Cine stie unde le-o fi pus Mosu. Poate sosetele nu au fost intr-una din zilele lor bune. Sa le fi pus prin posta? Cine stie? Cadourile, nu sosetele.

Am petrecut Mosu foarte diferit. S-au cumparat multe cadouri la un loc. Fiecare a aruncat zarurile, acestea fiind sferice, nu cuburi.

Treaba a fost in felul urmator: dadeam cu zarurile pe rand si cine dadea 6 pe unul din fetele sferei(?) sau suma celor 2 fete adunate dadea 6, isi lua un cadou, care vroia el. Dupa ce s-au terminat cadourile (fiecare cate a prins, dupa cum i-a fost sortit) ne-am batut in zaruri pentru cadouri, timp de 15 minute. Asta inseamna ca cine dadea 6 isi lua de la cine vroia ce cadou vroia. Cand a sunat ceasul, fiecare si-a deschis cadourile cu care a mai ramas.

La mine au venit toate dulciurile posibile, ceea ce e foarte bine. Am tras concluzia ca ursitoarele mele aveau diabet.

Dupa ce fiecare si-a vazut cadoul, am tras o tura de Scrabble, fapt care in sinea lui interioara m-a bucurat foarte tare, ca n-am mai jucat tare de mult timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu