De ce se circula greu in Bucuresti?
O sa explic din punctul de vedere al unui gherlean(care s-a nascut in localitatea Gherla, nu care da gherle la chitara, ca sa lamurim) care , din cand in cand se mai plimba cu masina prin Bucuresti.
Din cate am observat eu, cei mai dezavantajati sunt cei care circula corect.
Prima cauza a aglomeratiei cred ca e parcarea autoturismelor pe prima banda. Dar, unde sa le puna oamenii?
A doua: blocarea intersectiilor, care se datoreaza semaforizarii total gresite si bineinteles faptului ca tzaranul nu mai e pe camp, ci la volan. Dar cine sa semaforizeze si mai ales de ce, si nu in ultimul rand, cine sa stabileasca starea de tzaranism a conducatorilor auto?
A treia e dupa a doua, iar a patra cred ca e comoditatea unora. Adica, daca faci comparatie intre cate persoane sunt in mijloacele de transport in comun, care este de departe cel mai bun mijloc de comunicare intre oameni si masinile care circula, o sa vezi ca mijloacele de comunicare pe roti sunt aproape goale, iar masinile sunt cu o singura persoana in ele fiecare.
Azi l-am intrebat pe un politist care supraveghea traficul de ce ii lasa pe unii sa parcheze pe banda 1. A mai tras un fum de tigara si aia a fost toata explicatia.
Nici in muzica nu-i usor.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu