marți, decembrie 16, 2008

Vremea colindelor

Vin sarbatorile fericite si Anul Nou fericit, cumparaturile fericite, aglomeratia fericita, colindele in schimb triste, carnati, jumere, prajituri, carnuri, prajeli, cadouri, mosi, braduleti, becuri arse la instalatia de pom, astea sunt doar cateva din ce ne asteapta in perioada imediat urmatoare. A mai trecut un an, plin de impliniri.

Cateva impliniri vor mai avea loc pana la sfarsitul anului, dar ele nu vor fi pomenite in articolul asta, pt ca eu il scriu acum, inainte ca ele sa se petreaca.

Am facut o compozitie frumoasa: 3 oua batute, ceapa prajita, sunca prajita, cascaval. Compozitia s-a turnat intr-o tigaie si a avut tema "foamea" si a durat 7 minute cu tot cu consumarea ei. Pt cateva minute chiar m-am simtit ca un adevarat compozitor. Eu am fost singurul consumator, de unde si caracterul unic si necunoscut al compozitiei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu