luni, februarie 09, 2009

Cadouri

Tocmai am primit niste cadouri de la Florin, unele pe bune(surpriza), altele la cerere. Dintre cele bune, amintesc penele de chitara inscriptionate cu sigla MTV, multe si de toate culorile.

Cadoul celalalt, la cerere, ma cam pune la lucru. Treaba asta cu fotografia nu prea imi iese, ceea ce ma pune la studiu cel putin 1-2 ore /zi teorie, ca sa nu mai vorbim de practica.

Despre cadouri in general, ce sa zic, eu nu prea le practic, ele nu ma bucura foarte tare. Imi aduc aminte de vremea cand mergeam la majorate, chefuri in liceu, puneam si eu intr-o punga diverse produse: conserve de peste, detergent, carlige de agatat hainele la uscat, unt, unelte de uz casnic, pana cand se facea suma care o puneam de obicei la aceste evenimente. La zile de nastere eu cred ca prietenii dragi alaturi de tine e cel mai potrivit cadou.
Apropo, vine 14 februarie, vremea cadourilor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu