marți, februarie 03, 2009

Ganduri

Aud un parfum. Nu dau importanta cioburilor, dar vad lichidul care se scurge imediat inundand incaperea cu miros de ambra. A cazut de pe dunga etajerei. Era la promotie. 1999, am absolvit. Acolo se terminase totul. Ceea ce urma era sa fie tot ce-am pus la cale pana in momentul acela. A fost si noroc. Au fost ploi.
Pe la orele 21 ieseam. Nuduri, ceaiuri, aberatii sentimentale pana dimineata.
E frumos acum. Liniste. O smucitura si am dat cu capul de dunga patului. M-am trezit. Vis interesant. Multe dungi in jurul meu. Intre timp, intre palme imi tin capul. Apar buline colorate. Iese fum, se arde ceva. Nici 7 minute si au sosit pompierii. Agitatie. Acum nu e liniste. E urat. Toata lumea e imbracata, alcool, numai lucruri serioase. Pe la orele 12 intru in casa. Iese soarele. Ghinioane. Nimic n-a iesit din ce-am vrut. Imi amintesc primii pasi in scoala. Mirosul de ambra a fugit. Nu mai aud nimic. Am adormit din nou. Iar de la capat. Norocul meu ca nu beau cafea, ca aprindeam o tigare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu