joi, februarie 26, 2009

Povestiri cu tâlc

Desi lumea in general este particulara, adica formata din foarte multe particule, detinem foarte mult spatiu public, in care ne desfasuram activitatea atat prin viu grai, cat si prin injuraturi. Din ciclul "injura-ma ca sa te ascult!", fara vina, relatez cele observate azi in oras. Un "meserias" a parcat in dreptul unei parcari laterale, paralela cu drumul ce venea din stanga si se indrepta catre dreapta. ...foarte clar pana aici? (ma intreb).
Omul in parcarea sa , a blocat vreo trei masini parcate regulamentar, invers acelor de ceasornic. In momentul in care "meseriasul" a sarit din "ics cinciul" sau direct inspre capota mea murdara, nespalata de 3 luni, era sa-l calc, timp in care el a observat ca cineva din parcare vroia sa iasa si el tocmai l-a blocat. Ce coincidenta, cum s-au intamplat aceste doua lucruri deodata. In fine, saracul, cel blocat si-a auzit un viscol de injuraturi, care mai de care mai pompoase, nu pot relata cuvintele exact, pt ca eram cu geamurile inchise, dar din ce am reusit sa-i citesc pe buze au fost groaznice. Saracul om nu intelegea cum el vroia sa iasa din parcarea regulamentara si nu poate din cauza insului care il blocase parcand neregulamentar: jumatate pe banda mea, jumatate in spatele a trei masini. Mi s-a parut interesant cum faptasul "meserias" in loc sa mute masina de acolo, il certa pe bietul om, rau de tot.
Eu am plecat de acolo, ceea ce mi-a si ajutat sa ajung acasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu