luni, iunie 01, 2009

Bucuresti

Cea mai frecventa intrebare care imi e adresata, e: "Cum te-ai acomodat cu Bucurestiul?".

Nu m-am acomodat nicicum. Nu am incercat sa ma acomodez. Venind din Gherla, e diferenta prea mare. Umbland si prin Europa, am observat un lucru important: peste tot e la fel, oameni buni, oameni rai, unele zone mai aglomerate, altele nu.

Diferenta dintre ei(ceilalti) si noi este ca pe ei, in marea lor majoritate, nu ii intereseaza cu cine paste iarba capra vecinului. De fapt, ei nu au timp sa ii intereseze asta, timpul lor fiind investit in dezvoltarea lor social-activa.

Romanul e setat pe smecherie, cum sa lucreze cat mai putin, dar sa castige cat mai mult. Speranta suprema a romanului e in extragerile loto.

Imi place articolul lui Florin Chilian, publicat in Jurnalul National:
"E micut Bucurestiul, insa doar aici poti face cate ceva cu viata ta. Sfanta vanitate! Nu ai de ales daca vrei asta cu adevarat! E mare, frumoasa si atragatoare promisiunea, ca o reclama luminoasa ce straluceste pe vreun bloc scorojit, luminand noaptea in culori tampe."
Citeste tot articolul.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu