luni, iulie 27, 2009

Parcare

Ieri am fost in excursie la Cota 1400 sa ne racorim. Foarte frumos. 18 grade arata termomentrul digital-muntos de acolo. In momentul in care am ajuns sus, m-a intampinat un domn, care mi-a spus foarte clar ca indiferent cat stau, ma costa 9 lei parcarea.
Mi-am adus aminte de serviciile din domeniul turistic. Nu tu "Bine ati venit la noi!", nu tu "Cu ce va putem ajuta?", direct banul si pe urma fa ce vrei, ca doar traim intr-o tara libera.

Pe urma am inteles de ce toate masinile erau parcate mai jos de tabla pe care scria "P".

Mai tarziu ne-am continuat excursia in Brasov, un oras deosebit, Poiana Brasov, apoi am plecat spre Bucuresti pe Cheia, sa nu ne intoarcem pe acelasi drum. Acolo am facut un popas, pt o scurta sedinta foto, dupa care am lasat jumatate din pneuri pe asfaltul serpentinelor de acolo, contribuind astfel la dezvoltarea comertului de anvelope.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu