joi, august 13, 2009

Velcro

In scopuri strict tehnice mestesugaresti, zilele trecute am cautat prin lume velcro.
Tarziu am aflat de la Misteru'(sunetistul nostru dibac) ca i se zice velcro si am mai dat intre timp bionica, un domeniu foarte interesant si nou totodata pt mine.
Initial eu ceream la mercerii(mercerie - termen foarte rar intalnit in zilele noastre) arici textili, scai, finalizand cu multe gesturi imitative ale produsului.

Mercenarii pot sau nu sa poarte adidasi cu inchidere prin velcro, dar asta asa, ca o paranteza scrisa, nu reprezentata prin simbolul parantezei deschise, respectiv inchise.

Am gasit in sfarsit in diverse locatii si locuri, asa ca am cumparat destul.
Nu destul insa incat sa nu-mi ajunga deja.

Ma duc sa velcroiesc = operatiunea de a velcroi = a lucra cu velcro.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu