miercuri, iulie 21, 2010

Miyako, Futachi, Powasonic

In sfarsit, am schimbat sistemul de frecvente Miyako, var primar cu fratii Futachi ce detin un vapor cu productie nonvalorica nelimitata.
Miako, mi-ai facut zilele gri mai intunecate, usor inspre negru cu nuante invinetite de cenusiu.
"Oricum, sa stii Miako, ca te vom folosi mereu!" semnat: Fratii Powasonich, actionari pe acelasi vapor.

Acestea sunt noile monitorase, care mi-au schimbat urechile intre ele. Cred ca din cauza faptului ca am bagat mufa left in loc de right si eu eram obisnuit invers: right in loc de left.
Ce ti-e si cu mufele astea. Dezmatz total: la un capat jack femela iar la celalalt capat doi Rca masculi. Am vazut tot felul de combinatii in adaptoarele astea. Nici nu vreau sa amintesc.

Ele sunt dragute, suna prea bine avand in vedere Miyako Co. si celelalte corporatii exclusiv oceanice.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu