duminică, octombrie 04, 2009

Puterea obişnuinţei

Ion se întorcea de la câmp cu căruţa. Ajunge la Someş şi observă că lângă locul pe unde trecea el apa de obicei s-a făcut un pod.
- Ni mă că ăştia or facut pod peste Someş!
Coboară el lângă apă şi trece Someşul, cum a mai făcut-o de atâtea ori. După ce ajunge dincolo, işi aprinde o ţigară, minunându-se la pod.
După o jumate de oră apare şi Gheorghe, vede şi el podul şi zice:
- Ni mă la ăştia c-o făcut pod peste Somes!
Trece şi el prin apă, pe lângă pod, se opreşte lângă Ion şi-şi aprinde şi el o ţigară, minunându-se impreună la pod.
După un timp apare Vasile:
- Ni mă că or făcut ăştia pod peste Someş! Ia să nu mai trec eu prin apă.
Dă Vasile să treacă podul şi pe la jumatatea drumului se rupe podul şi cade in apă, la care Ion îi zice lui Gheorghe:
- Mă Gheorghe, oare Vasile n-o văzut că ăştia or făcut pod peste Someş?
-

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu