vineri, octombrie 03, 2008

03-10-1979

Astazi e ziua mea. Am asa:
- un oras natal pe nume Gherla, o familie frumoasa, o sotie frumoasa, o profesoara de muzica deosebita si apoi:
- 2 procesoare de chitara
- 3 dorinte la pestisorul auriu, inca de cand eram mic
- 4 chitari
- 5 milioane de motive sa cred ca viata e frumoasa
- 6 creioane colorate toate de culoare rosie
- 7 din 1.000.000.000 sanse sa castig la loto 6 din 49
- 8 minute pana la cea mai apropiata statie de metrou
- 9 colegi de trupa deosebiti
- 10 lumanari pe dulap in apartamentul in care stam in chirie
- 13 dinti pe randul de sus
- 14,5 ani de cand aveam jumatatea varstei mele de acum
- 15 dinti pe randul de jos (noroc ca n-am si pe randul din mijloc)
- 16 km pana la sala de repetitie
- 17 ani de scoala
- 18 kg peste 79
- 19 culori preferate, dintre care albastru
- 20 de ani de cand m-am lasat de fumat
- 21 de stari pe care le traiesc zilnic
- 22 de minute de cand stau sa ma gandesc ce sa scriu la pozitia asta
- 23 de minute de cand am rulat pt prima data in viata cu viteza de 235 de km/h
- 24 de fire de par care cad zilnic din capul meu
- 25 de euro abonament lunar Orange
- 26 de injuraturi cu Dumnezai si Sfinti la adresa sistemului si conducatorilor nostri iubiti (nu-i stres - viata e oricum frumoasa)
- 27 de ani de cand nu mai beau
- 28 de ani trecuti de la anul groaznic, in care, din cauza socului nasterii faceam doar pipi pe mine si nu puteam vorbi nimic
- 29 de ani impliniti ACUM

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu