miercuri, octombrie 01, 2008

Banca Transilvania

Ma deplasez cu opincile din dotare spre Banca Transilvania sa scot niste bani. Infig cardul cu putere in bancomat si mi-l scuipa imediat inapoi, cu tot cu o daraba de hartiutza pe care scria : card expirat.

Intru la lontru la ghisheu la fratiucu' de acolo si ii explic ca ce si cum. El imi explica la randul lui ca ce si cum , dar din punctul lui de vedere. Eu cred ca punctul meu de vedere era mai important pt ca eu aveam nevoie de banii mei de pe cardul meu, din contul meu.
Decat sa-i propun o bataie in puncte de vedere, l-am intrebat ce e de facut?
Simplu. Trebuia sa ma duc la Cluj sa depun o cerere sa imi faca alt card intr-o luna.

Dar eu vroiam banii mei din contul meu, asa ca m-am deplasat spre ghiseu, daca nu eram deja acolo, ca nu-mi mai amintesc exact, de data asta cu o noua propunere:

"Va dau nr meu de cont, buletinul meu, cardul meu expirat, pe mine daca trebuie, numai sa am banii mei, din contul meu, sa-mi fac treburile mele cu ele (cu ele - banii)."

Trecand peste dezacordul gramatical, domnita de dupa geamul dublu blindat impotriva atacurilor si cu gaurica mica in scopul comunicarii cu clientii, imi spune foarte clar ca nu pot face tranzactia doar de la banca ce mi-a eliberat cardul, pt ca nu am specimen de semnatura. M-am blocat.

Dupa ce m-am deblocat prin rasucirea varfullui degetului mic in sens invers acelor de ceasornic, am stat si am analizat. E clar ca Banca Transilvania nu comunica, in secolul comunicarii si cu toata tehnica ce o are la dispozitie, chiar cu filialele ei din tara. Ce era greu sa trimita la aia un fax, ca aia la randul lor sa trimita un fax cu specimenul meu de semnatura, sa ma rezolve si pe mine, clientul lor, cu banii mei , in contul meu, degeaba. Suntem in 2008 degeaba.

Cati oameni in lumea asta mai au buletinul meu, CNP-ul meu, nr meu de cont, cartonasul ala ce ti-l da banca atunci cand iti elibereaza cardul si iti spune sa nu il pierzi si sa nu il arati la nimeni ca e unic?

Normal ca nu am scos banii. Sunt in Bucuresti acum si Clujul e la 450 de km. Am nevoie de semnatura mea, care e la ei, desi eu o mai stiu face o data, poate si de mai multe ori, cu minim efort

Nu Banca Transilvania e de vina. Tot sistemu' e de vina.
Ei nu stiu ca omu' e inainte de toate! vorba celor de la Antract

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu