marți, octombrie 14, 2008

De cate ori deschizi fereastra, de-atatea ori o-nchizi la loc

Si uite asa am vrut sa platesc o amenda la "orice oficiu postal", precum mi-a zvonit politzerul care m-o inzestrat cu acest proces verbal in scris, dar n-am putut deoarece m-am intalnit cu acelasi sistem, aceleasi probleme de comunicare intre ei si ei.

Asa ca mi-am trimis amenda prin fax la Gherla, ca acolo altfel se rezolva treburile. Acolo te lasa sa platesti amenzi. Oamenii sunt de treaba.

In week-end am fost la Lac de Verde. Foarte frumos acolo. Nu prea am habar deloc despre golf, dar o sa ma interesez.

Am facut o pana de cauciuc pe stanga la Clio, spate, ne-am cumparat o telecomanda universala, un kilogram de ceapa si tot aceeasi cantitate de cartofi. Tenis nu am mai jucat, dar am gasit racheta in portbagaj, ramasa acolo de la mutare. In sfarsit am o panorama de cartier, oriunde ma uit vad doar blocuri, mari si mici, frumos distribuite. Vecinii par ok. Totul eOk!

Au trecut 10 ani, deja. Sunt curios cum inspira permisul meu de conducere, pt ca sunt alaturi de el acum cand expira si se descurca bine.

Mi-am schimbat si periuta de dinti, de data asta e albastra.

Duminica am cantat la Oradea, lume multa, atmosfera foarte faina.
Tot acolo m-am intalnit cu Noris, care a aparut in revista "Sunete" alaturi de Gary Moore, despre care multa lume crede ca e frate cu Vinnie Moore.

Apropo: Daca fiul Hortensiei Papadat Bengescu ar lua-o drept sotie sau chiar de sotie pe fiica lui Bogdan Petriceicu Hasdeu, ce nume ar avea ei dupa casatorie, stiind ca masculul tinerei perechi, din mandrie barbateasca doreste sa-si pastreze numele de familie, iar ea, mascula, tine cu dintii de numele mamei, neaparat, ca-i musai?

M-am gandit deja la o varianta si nu ma pot abtine sa nu o divulg:
Bogdan-Petriceiu-Papadat-Bengescu Ion
Prietenii il vor striga Nelu, ceea ce le usureaza mult comunicarea. In catalog la scoala nu ar incapea tot in rubrica numelui, desi eu m-am gandit la acest aspect si am ales varianta cea mai scurta a prenumelui.

Semnatura ar fi grava.

Cat despre criza economica, nu stiu ce sa zic, nu ma bag, nu ma pricep inca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu