joi, decembrie 18, 2008

Loterie

Printre expectantele inconstiente ale oamenilor de a avea un trai mai bun se identifica si dorinta de a castiga la Loto. Fiecare isi creaza imaginar propriul imperiu financiar, bazat pe surse de venit miraculoase. Loteria merge mana la mana cu speranta. Speranta moare ultima, deci, e un partener eficient.
Multi dintre cei care spera sa castige la loto nu au sansa, deoarece nu extrag bilete.

Norocul poate veni oricand, oriunde. Am o cunostinta care pe o suprafata de 30 cm2 gasea cel putin 3-4 trifoi cu patru foi. Ii vedea de sus. A ales o zona si mi-a spus ca acolo sunt 4 trifoi cu 4 foi. Am cercetat zona 20 minute, nu am gasit nici unul. Apoi s-a aplecat si i-a luat pe toti 4. Cert e ca cine n-are noroc, n-are. Nu vad nici care e legatura dintre trifoi cu 4 foi si noroc, dar mi-am adus aminte de asta.

Tot din popor stim ca ai noroc daca mananci maroul urat mirositor, dar in cazul asta speranta moare prima, de putoare.

Hornarul mai are un aport in intalnirea cu norocul. Ma indoiesc ca si cel care sta la semafor poate sa-ti aduca noroc, dar sigur iti ia niste bani, daca-i dai. Chiar si el merge la loterie.

Norocul in dragoste nu-l mai discutam, ca stim cum sta treaba.
Si tot asa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu