vineri, decembrie 19, 2008

Vatican

Vaticanul se plange ca internetul, telefonia mobila si fuga dupa bani ii fac pe oameni sa uite de spiritualitate. Imi imaginez cum era pe vremea lui Iisus daca era internet.
Apel video de la lucrarea cu Lazar. Nu se numeste blasfemie in acest caz, ci imaginatie. Pe OTV sigur ar fi ajuns la episoade mult mai multe decat Elodia. Rugaciune si smerenie vs tehnologie si fuga dupa bani.

Sau ar trebui sa ne rugam in loc sa alergam dupa bani? Sau sa ne rugam in timp ce alergam dupa bani? Sau sa alergam dupa bani si sa ne rugam dupa ce i-am gasit? Am putea sa ne rugam si pe urma sa alergam dupa bani? Cum o fi mai bine?

Tanti de la magazinul din colt nu imi da paine daca ii spun ca ma rog pt toti. Probabil ca si ea se roaga, dar trebuie sa duca paine acasa la copiii sai la gura.
Pierde teren crestinismul? Oare de ce? Sa fie evolutia?

Sa desfintam internetul pt ca oamenii gasesc orice informatie, fara cenzura pusa de Biserica? In anumite aspecte nu sunt de acord nici eu cu o moralitate absenta pe internet.

Oare nu Biserica a declansat atatea razboaie? Bine, mai sunt si femeile de vina in istorie cu privire la acest aspect, de altfel frumoase, dar despre asta intr-un alt moment dat.

Ce a adus nou crestinismul in ultimii ani?
Multe controverse si scarpinat pe dupa urechea dreapta cu mana stanga.

Vaticanul e de acord pe de alta parte cu internetul, pt ca asa ar putea indoctrina online. Da, dar concurenta? Cine isi baga codita in foc si cornitele in ciocolata?

Am auzit una buna: Decat emo, mai bine satanist.:))))
La fel sunt vazute amandoua categorii, Dumnezeu sa ne fereasca!

Nici filmele horror cu demoni si biserici nu mai sunt la moda.
Psihologia e mult mai puternica in a crea stari de frica in mintea spectatorilor.

Toate la vremea lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu