luni, septembrie 21, 2009

Barcelona (continuare fara sens)

Dupa ce am vizitat foarte mult pe jos, stradute, culoare, pasaje, portul, plaje, parcuri de distractii, catedrale, biserici, statui, muzee, parcuri, etc., am insumat aproximativ tot atatia km ca si Badea Cartzan pana la Viena. In ultima zi, ziua de consolidare a vacantei, ne-am pus dosurile intr-un bus turistic, care te duce in toate zonele. Astfel aprofundam astfel: "Aaaa, uite pe aici se merge la Tibidabo", "pe aici se ajunge la Hospital dela Sta. Creu i Sant Pau", "uite si Sagrada Familia", "uite La Rambla", "pe aici am ajuns la Palau Nacional de Montjuic", "oare unde duce straduta aia?", "Estadi del F.C Barcelona", oare mai joaca Sabau?, "cand se termina vacanta?", "oare o sa mareasca in Romania salariile profesorilor?", "uite La Pedrera Espai Gaudi", "nii ma L'aquarium", " no nii ma cata-i apa!", nii tu draga palmierii!" si din astea. Pozam palmierii si portocalii cacum ar poza spaniolii merii si perii de la noi.

Fain, ce sa mai zic? Foarte mare diferenta de temperatura dintre interioare si exterioare. Afara 29-30 grade, in metrou 16 grade. Luai parte la vreo 8-9 socuri termice pe zi, 2-3 pe noapte.

Pana acum, din ce am vizitat, credeam ca Praga este cel mai fain oras, dar cum nu exista asa ceva, fiecare fiind fain in felul sau, mi-am dat seama ca nu Praga este.

Din cauza patriotismului excesiv, a trebuit sa ne intoarcem in tara noastra, 'mnezau ei de treaba!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu