luni, septembrie 28, 2009

Malahia

Am gasit asta si daca nu era luni, radeam si in zilele noastre.
Asta am gasit-o la comentarii:
"Parinte, supun atentiei un mic calcul...
Am descoperit acest pacat la varsta de 14 ani.
Au trecut 15 ani de atunci.
Un an are 365 de zile cu aproximatie.
Au fost zile in care n-am pacatuit, putine ce-i drept, au fost zile in care am pacatuit de 5-6 ori.
Rezulta o medie de 3 pacate/zi, asta ca sa fiu indulgent. Pun la socoteala si ocaziile cand am slobozit samanta in pantecele femeii, desi am folosit besica aia restrictiva. Alteori, in lipsa besicii, pantecele a ramas neintinat, probabil cu rezultatul creerii unor cruste pe alocuri. Deci malahie cu tavalire. Frecventa scade astfel la 2 pacate/zi.
Pana acum ar insemna ca am adunat in jur de 10.950 de pacate de acest fel.
Pentru ocaziile in care am folosit lubrifiant in loc de scuipat, utilizez un factor de gravitate de 1.37, obtinand 15001,5 pacate.

Imi faceti domnia voastra calculul ala cu canoanele, va rog frumos, ca eu ma zapacii de tot"
Mama, pana unde s-a ajuns!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu