duminică, noiembrie 01, 2009

Ne coloram cu totii

Odata cu ingalbenirea rapida a frunzelor copacilor dinspre verde spre ruginiu, o mare parte din populatie este racita. N-am scapat nici eu, desi nici n-am incercat. Am auzit multe variante de tratamente, dintre care, cea mai tare mi s-a parut aia cu dormitul cu sosetele imbibate in tzuica.
Apoi daca umbrela nu iese singura in ploaie, nici ulciorul nu merge singur la apa.

Apropo, am avut parte intre timp si de un urcior la ochiul drept, cum te uiti la mine din spate. Bistos ca am cautat tratamente si pt asta si am gasit astfel cea mai tare definitie a urciorului: " Apare atunci când suntem frustrati si mâniosi pentru cã altcineva nu vrea sã vadã acelasi lucru ca noi.

MESAJUL CORPULUI: Lasã-i pe ceilalti sã fie ei însisi si sã se exprime asa cum gãsesc ei de cuviintã!"

Foarte tare!
Amu ca tat vorbeam de astea, mi-am mai luat o jucarie. Boss RC-50 Loop Station

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu