duminică, decembrie 06, 2009

Maistru maionezar

Cand iti iese ceva, apoi aia-i treaba!
Maioneza de exemplu este "ceva"-ul care mi-a iesit intotdeauna. Nici nu pot sa imi imaginez cum arata cea taiata, dar si "cand mi se taie maioneza", apoi sa nu crezi ca nu-mi sare mustarul.
Apoi se da cu "telu" din vechea generatie, ca precum evolutia s-a comis, la fel si denumirile. "Mi-am pierdut telu". Clar ca am sanse sa il gasesc in camara, dar "da-mi un bip sa vad unde e!" nu este fair pt stratul de ozon.
Dupa ce esti aproape de a face febra musculara, se spala faianta, gresia, cuptorul cu microunde, aragazul si orice altceva ar fi putut fi stropit cu maioneza in turatiile manuale ale telului.
Si uite cum telul poate fi de mai multe culori si oferte.

Griji la maioneza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu