duminică, decembrie 20, 2009

Zapada aduce lopata in viata mea

Aniversare: o zi de la cumpararea primei lopeti din viata mea.
Datorita situatiei, m-am impotmolit de vreo 4 ori in zapada de pe strazile Bucurestiului. Nu ma puteam impotmoli in Gherla?
In fine. Suspensia sport nu te avantajeaza iarna.
Ajung intr-o seara pe o straduta laturalnica foarte inzapezita...(*)

(Pt cei care nu au mai fost demult pe la capitala ii anunt ca desi la tv se spune ca Bucurestiul e dezapezit, nu e. E dezapezite decat bulevardele principale, ca sa folosesc gramatica capitalei.)

Continuare de la (*)...si vad un loc de parcare de vreo 2 masini de-a lungul strazii.
Mi-am luat avant si zbrrrr tzusti peste nameti sa ajung pe trotuar macar cu 35% din latimea masinii.
Nu se intampla asta. Raman suspendat pe una bucata lunga de namet inghetat.
Salvarea mea a fost un tanar ins contemporan care m-a vazut si a venit direct la mine la geam cu un calendar. I-am spus ca nu imi trebuie, dar m-a linistit ca nu mi-l da mie, vrea doar sa m-ajute sa impingem masina si nu vrea sa isi ude calendarul.
Dupa lungi si late incercari de iesire din situatie, aceasta din urma ramane la fel: fara solutie. Norocul face ca tanarul ajutor sa imi recomande un nene cu un Imeseu, care e pasionat de off-road.
Vine nenea, ma agata, ma scoate, ma pune pe drum sanatos, cu tot cu pofta de mancare si pleaca, timp in care trecea pe acolo Jugaru, care ii cere imeseistului binevoitor nr sau de telefon, ca are de facut o farsa cu un imeseu.
Se descalceste si balamucul de masini innodate in intersectie, format in timpul extragerii masinii castigatoare de pe trotuarul necastigator.

Le-am explicat oamenilor printr-o sticla de palinca ca multumescu-i multumesc.
Astept sa ma intorc la Gherla de sarbatori.
Dupa care, puteti uita...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu