sâmbătă, august 07, 2010

Londra

Am incheiat cu succes a IV-a luna de miere.
Londra e un oras traznet, care are prizele in trei picioruse, asa ca iti trebuie adaptor de la al nostru stecher smecher cu 2 picioruse, la al lor. Dupa aceea am vizitat ce era de vizitat, am mancat ce era de mancat si am baut ce era de baut.



Toate la locul lor, puse parca pt ochiul turistului, asa cum ar vrea sa le vada.
In aceeasi seara am cautat si o shaormerie.

L-am incurajat pe taximetrist sa faca o vizita in Romania, pe care i-am prezentat-o foarte pe scurt: o Elvetie salbatica, subdezvoltata si prost gospodarita.

Intr-un final am aterizat si in autogara Baneasa, pe post de aeroport, ca asa-i daca zbori cu low cost.

De la 16 la 36 de grade e o diferenta foarte mare, dara asa ne trebuie, daca nu suntem noi cu astea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu